Czas dostawy

Realizacją zamówień zajmujemy się w dni robocze i robimy wszystko, aby przesyłka dotarła do Ciebie tak szybko jak to możliwe. Prosimy zwrócić uwagę na czas realizacji zamówienia podany przy każdym produkcie: 

- "szybka wysyłka" oznacza, że towar jest dostępny i możliwa jest jego wysyłka nawet tego samego dnia, jeśli  zamówienie zostało złożone do godziny 12:00 (dla potwierdzonych płatności dokonanych przez PayU lub dla przesyłki „za pobraniem”). Dla zamówień złożonych w późniejszych godzinach przesyłka zostanie wysłana następnego dnia roboczego. 

- "dostawa 3-5 dni", oznacza, że zamówiony produkt jest dostępny i jego przygotowanie do wysyłki wymaga nieco dłuższego czasu (np. ze względu na gabaryty, rodzaj materiału z jakiego jest wykonany, zamówione ilości etc.). We wskazanym przedziale czasowym przesyłka jest gotowa do nadania i większość zamówień realizowanych jest w ciągu zaledwie 3 dni.

- "chwilowy brak towaru w magazynie", oznacza, że produkt jest chwilowo niedostępny i oczekiwana jest jego dostawa. Zapytaj naszego konsultanta o dokładny termin dostępności produktu!

Usługi spedycyjne realizowane są przy współpracy z firmami kurierskimi DHL Express i Pocztą Polską. Dostawy DHL realizowane są w trybie "na następny dzień roboczy", z wyłączeniem dni wolnych od pracy. Opcjonalnie możliwa jest dostawa za pośrednictwem Poczty Polskiej - doręczenie w ciągu 2-3 dni i daje Ci możliwość odbioru przesyłki w lokalnym oddziale Poczty Polskiej. Najczęściej kurierzy dostarczają paczki w godzinach 9-17.00. Warto wziąć to pod uwagę przy podawaniu adresu dostawy tak, by móc odebrać przesyłkę w najdogodniejszy dla siebie sposób.

Nadawane przez nas paczki są ubezpieczane. W przypadku zauważenia uszkodzenia paczki  lub jej zawartości przy jej odbiorze należy spisać Protokół Szkody z kurierem realizującym dostawę. Taki protokół stanowi podstawę procesu reklamacji, zgłaszanej do sklepu. W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym biurem, gdzie służymy pomocą.